Už to ví téměř každý: Pillow pojišťovna se letos vrhla i do pojištění majetku a odpovědnosti občanů. S polštářovým nadšením přinesla na český trh zcela nové pojištění, které přináší srozumitelnost, férovost a výhodnost i do pojištění domova všech vašich klientů. Od dubna najdete Pillow nabídku i ve srovnávači nsure.
Vybrali jsme několik tipů, jak naplno využít všechny výhody polštářového pojištění při sjednání v nsure. Protože vaši klienti si zaslouží jen to nejlepší majetkové pojištění. A nezapomeňte mrknout na videopředstavení naší novinky na proporadce.cz
1. Jak získat nižší cenu?
Věděli jste, že u Pillow klienti za všechna pojištění mohou platit měsíčně bez jakékoli přirážky? I pro tuto novinku tak platí, že zákazník nemusí celý rok šetřit, aby pak pojišťovně „zacáloval“ najednou balík. V Pillow funguje vše přirozeně, stejně, jako chodí klientům výplata. Pojištění majetku můžete dále zlevnit, pokud zadáte, že je majetek zabezpečený – ať už alarmem při vloupání nebo třeba detektorem úniku vody. Pillow tak snižuje cenu všem, kdo se o své bezpečí náležitě starají.
Jak nastavit v Nsure: Frekvenci plateb nastavíte hned na začátku ve druhém kroku nahoře v sekci Údaje o pojištění. Zabezpečení pak zvolíte v tomtéž kroku úplně dole v boxu „Pillow – sleva za zabezpečení“.
2. Jak nastavit rozsah na míru?
Jednoduše! Mezi hlavní výhody nového produktu patří jednoznačně jeho přizpůsobivost. Klientům nepředhazuje žádné pevné balíčky obsahující „jen to nejlepší“, jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Naopak, přináší 11 polštářů (8 pro majetek, 2 pro odpovědnost, 1 pro asistenci), ze kterých klientům vystavíte tu správnou pojistnou ochranu. Bydlí v paneláku na kopci? Nač tedy pojišťovat povodeň?
Jak nastavit v Nsure: ve druhém kroku kalkulace vyberte jen ta rizika, která klientovi opravdu hrozí.
3. Jak nastavit limit pro 4 extra polštáře?
V Pillow pojištění nenajdete žádné zbytečné a absurdní sublimity. Zapomeňte na dlouhé seznamy jako u jiných produktů, těch několik se pohodlně vešlo přímo do pojistné smlouvy. Při sjednání tak stačí nastavit správnou pojistnou částku (budova, domácnost), ta platí pro všechna standardní rizika. A pro 4 extra majetkové polštáře si lze zvolit vlastní limit. Jde o polštáře Skla a sanita, Věci na zahradě, Věci mimo domov a Ztráta nájemného.
Jak nastavit v Nsure: ve třetím kroku v detailu nabídky naleznete sekci Doplňková připojištění, kde u každého rizika snadno zvolíte dostatečně vysoký limit.
4. Jak vylepšit asistence?
Asistenční služby se i u pojištění majetku stávají stále využívanějšími. Pillow proto kromě základní asistence přináší i „nabušenou“ rozšířenou variantu. Najdete v ní přesně to, co pro své klienty potřebujete. Třeba pomoc v havarijních situacích, jak často je nutné a s limitem 10 000 Kč na zásah, ze kterého neodčerpává peníze doprava řemeslníků. Nebo například dvakrát ročně servis elektrospotřebičů či zdrojů tepla, a to až do výše 7 000 Kč na zásah.
Jak nastavit v Nsure: ve třetím kroku v detailu nabídky zvolte Pojištění asistence – Rozšířená.
5. Jak vybrat odpovědnost k nemovitosti?
Pillow pojištění jako jediné na trhu nabízí pojištění odpovědnosti přesně na míru. Pro majitele je k dispozici klasické pojištění odpovědnosti z držby nemovitosti, pro pronajímatele exkluzivní rozšířená varianta obsahující i pojištění úmyslných škod na vašem majetku od nájemců. Zcela unikátní je varianta pro nájemce, která pomůže i se škodami nechtěně způsobenými na pronajatém majetku, vč. vybavení domácnosti.
Jak nastavit v Nsure: vhodná varianta se částečně nastaví sama podle odpovědí na otázky spojené s užíváním nemovitosti. Případnou úpravu provedete snadno v detailu nabídky ve třetím kroku, sekce Pojištění odpovědnosti, nabídka „Odpovědnost k nemovitosti – zvolte rozsah“.
6. Jak nastavit dostatečnou částku stavebních součástí?
Pokud si pojišťujete domácnost, je na trhu zcela běžné, že máte pojištěné i stavební součásti budovy, ve které se domácnost nachází. Co ale dělat, když jste v nájmu a kuchyňskou linku pana domácího skutečně pojišťovat nechcete? U Pillow je to snadné. Na rozdíl od většiny ostatních pojišťoven totiž pojištění stavebních součástí není povinné. Jeho pojistnou částku tak můžete nastavit přesně podle klientovi situace – od nuly až po hodnotu všech věcí, které v bytě sám zaplatil.
Jak nastavit v Nsure: pojistnou částku pro stavební součásti snadno nastavíte ve třetím kroku sjednání (v detailu nabídky) posuvníkem pod nadpisem Pojištění stavebních součástí domácnosti.
7. Jak nastavit specifický způsob bydlení?
Pillow přináší řešení nejen pro majitele, ale i pro nájemníky, družstevníky, chataře, babičky v bytě u syna nebo třeba provozovatele AirBnB. Prakticky pro každou bytovou situaci lze pojištění snadno nastavit a vy máte jistotu, že jste klientovi nastavili pojištění přesně tak, jak bylo potřeba.
Jak nastavit v Nsure: jednoduchý přehled 9 typických bytových situací vašich klientů včetně návodu, jak snadno nastavit v nsure najdete v nové pomůcce zde.